مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس زندگی من است

یوونتوس زندگی من است

جورجو کیلینی که سیصدمین بازی خود را برای یوونتوس را در مقابل رُم انجام داد دیروز در موزه ی یوونتوس حضور پیدا کرد و شاهدِ قرار گرفتن ِ پیراهنِ خود در کنار لباس دیگر بزرگانِ تاریخِ یوونتوس بود . او سپس مصاحبه ا ی با توتو اسپورت انجام داد :


" این برای من یک نقطه ی شروع است ؛ من در یووه آموختم که جشن ها باید کوتاه باشند،زیرا در یوونتوس همیشه نگاه به آینده و رسیدن به اهدافِ جدید است "

" رسماً واردِ تاریخِ یوونتوس می شوم و دانستنِ این که لباس من در کنارِ لباسِ این بزرگان خواهد بود مایه ی افتخار است "

" نگاهی به نام های حاضر در این موزه انداختم و تحت تاثیر قرار گرفتم . این عنوان، مُزدِ تمام چیزهایی که برای این لباس دادم را به من می دهد "

" هشت سال و نیمِ پیش ، هرگز تصور نمی کردم که به این تعداد بازی برای لباس یوونتوس برسم . یوونتوس زندگی من است ، بینِ خوشحالی ها، درد ها، کامیابی ها و ناراحتی ها ؛ هیچ چیز باعثِ تغییرِ این احساسِ من نمی شود "

" بدونِ شک زیباترین خاطره ی من به آن شب که در تریسته اسکودتوی 30 را بردیم بر می گردد . بعد از دو سالِ وحشتناک چنین تغییر دادنِ تاریخ فراموش نکردنی بوده است "

" زمانی که به یووه آمدم سریع برنده شدم ، متوجه نمی شدم که چه تلاشی پشتِ نتایج است . سپس ، با تمام چیزهایی که در سال های بعد اتفاق افتادند و سختی هایی که با آن ها روبرو شدم ، متوجه شدم که چقدر به موفقیت رسیدن سخت است . اسکودتویی که بدونِ شکست برنده شدیم احساساتِ بی همتایی را به من هدیه داد "

زشت ترین بازی ؟

به ذهنم نمیاد . در مقام نظر می گویم که آن بازی هایِ فصل دومی که به رتبه ی هفتم رسیدیم ؛ این به نظر یک کابوس بی انتها بود . چنین فاجعه ای می تواند یکبار اتفاق اُفتد،اما دو فصل پُشت سر هم به این منفی ای نه ... من خیلی ناراحتی کشیدم و این حتی در زمین دیده می شد ، زیرا موفق نمی شدم کاری کنم "

" می خواهم با هم تیمی هایم جام های دیگری را بالای سر ببرم . همانطور که گفتم برای بردن زحمت کشیده می شود ، اما طعمِ پیروزی خیلی زیباست . نیم فصلِ اول خیلی مثبت بود "

" هنوز ناراحتی حذف از لیگِ قهرمانان پابرجاست، دوست داشتیم که با بزرگانِ اروپا روبرو شویم و این را موردِ سنجش قرار دهیم که آیا فاصله ی ما با آن ها کاهش پیدا کرده است یا نه . چند بازی اشتباه کردیم ، همانطور که بوفون گفت ما نیازمندِ کسبِ تجربه هستیم و ما این تجربه را در لیگِ اروپا به دست خواهیم آورد "

" فینال در تورین خواهد بود که این خود یک انگیزه ی بزرگ است . اگر روز به روز به تلاش کردن ادامه دهیم رسیدن به فینال می تواند آرزوی کوچکی باشد "

" امیدوارم که این تجربه به ادامه دادنِ رشد کردن و به دست آوردن آگاهی بالا برای رقابت در سطح بین المللی برای ما منجر شود . سری آ و کوپا ایتالیا نیز از اهدافِ در دسترس برای ما هستند و باید به راهِ خود ادامه دهیم "

هدفِ شخصی ؟

" تمام کردنِ فوتبالم با این لباس می تواند هدفِ زیبایی باشد . در فوتبال چیزهای زیادی فصل به فصل تغییر می کنند و نمی توان با اطمینان صحبت کرد . قطعاً هدفِ من ماندن در اینجا است . زمانی که خیلی جوان بودم به اینجا آمدم ، اینجا رشد کردم و اکنون یوونتوس برای من خانواده ام است "

اسکودتو ؟

" برای بردنِ اسکودتوی سوم باید متواضع و بردبار باشیم.اگر تمرکز خود را از دست بدهیم این می تواند به برداشتن چند قدم ِ اشتباه منجر شود "

بین مسی ، رونالدو و ریبری دوست داشتید با کدام روبرو شوید ؟

" نمی تواند بد باشد اگر یکی از این سه نفر به یوونتوس بیاید(می خندد) "

پوگبا ؟

" تمام بازیکنانِ تیم میل به ماندن دارند . ویدال به تازگی تمدید کرده است ، آرتورو یکی از بهترین هافبک های جهان است و نمی توان او را با هیچکس عوض کرد "

" برای پیرلو در انتظار تمدید رسمیِ قراردادِ او هستیم ، و اگر بازیکنی مثلِ پیرلو تصمیم می گیرد که تمدید کند این به این معنی است این تیم هنوز می تواند بیشتر رشد کند و برنده شود . گمان می کنم که پوگبا به خوبی این کار ِ پیرلو را درک کرده باشد "

" آنچه را که باید انجام دهد را باید از درونِ خود احساس کند.همه پوگبا را دوست دارند،از مجموعه ی یوونتوس تا هواداران . می دانیم که یک صَف از متقاضی برای او ایستاده اند ، اما او فهمیده است که پوشیدنِ لباس ِ یوونتوس چه معنایی دارد . او می داند که چقدر می تواند رشد کند، او جوان است و کنترل کردنِ همه ی آن فشارها آسان نیست . او باید با آرامش به بازی کردن ادامه دهد "

کونته ؟

" او و رئیس آنیلی گارانتی هستند . رئیس آنیلی عشق ِ عمیقی به این باشگاه دارد ، و حالا که موفق شده دوباره آن را به جایگاهِ بالا بازگرداند ،همه چیز برای بازهم بالاتر بردنِ آن خواهد داد "

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: